Even aan de noodrem hangen

Goed gezegd, bedankt voor de steun en de gerichte aandacht op dit onderwerp dat als taboe wordt gezien in de samenleving . In vele landen worden vrouwen gezien als prostituees en worden zij ook zo gebruikt. Een ander onderwerp dat ik ook erg vind is mensenhandel, een onderwerp dat ik ook bespreekbaar wil maken. Zoals jullie op het nieuws horen over de meisjes die vermist zijn in Panama, denk ik dat zij in de vrouwenhandel terecht zijn gekomen. Laten we dit bespreekbaar maken!

Adam op Verkenning

Gisteren een reactie ontvangen van welikenonsense. In eerste instantie wilde ik deze meteen in de spam bak gooien, maar ik besloot toch eerst naar haar blog te kijken. En haar eerste echte bericht (#1: Verkracht/ Raped) heeft mij aan het denken gezet en ik vind het belangrijk om hier aandacht aan te besteden.

Ik loop hier misschien wel stoer en mannelijk te doen, maar dat ben ik eigenlijk niet. Nu ben ik tegen geweld in het algemeen, maar verkrachting is wel de top. Verkrachting is het ergste wat een man een vrouw aan kan doen. Vrouwen die verkracht zijn hebben levenslang een emotioneel litteken en sommigen kunnen nooit meer intiem samen zijn met een man. Je bent een looser wanneer je een vrouw dit aandoet.

Er is NOOIT een excuus voor verkrachting. Ook niet wanneer je elkaar via een seksdating site ontmoet hebt. Ook niet wanneer je…

View original post 141 woorden meer

7 thoughts on “Even aan de noodrem hangen

  1. Hoewel ik schreef dat verkrachting het ergst is dat een vrouw kan overkomen, moet ik toegeven dat jij iets nog ergers aanstipt: vrouwenhandel. Ik weet niet wat er in Panama gebeurd is. Ik dacht zelf meer aan verkrachting/moord, maar vrouwenhandel mag uiteraard niet uitgesloten worden. Hoogst waarschijnlijk zijn er weer mannen bezig geweest die hun handen niet van vrouwen af kunnen houden. En de gedachte dat een van de twee scenario’s de waarheid kan zijn doet mij verdriet.

  2. Of course we hear scary stories . I also follow their news on TV and newspapers
    I pray that those two girls end up on the good hands. By the way, hartelijk bedank for your fantastic visiting, clicking, follow on my photopoem-poet blog. I appreciate it.

  3. Ik vind het zo erg wat er met de vrouwen kan gebeuren.. vrouwenhandel, verkrachting.. maar ook jongens kunnen de dupe zijn. Ook jongens worden verkacht.. Het maakt de wereld een beetje eng, vind ik.. Die maatschappij van tegenwoordig, verschrikkelijk!

Geef een reactie

