#2: Period / Ongesteld

 

Recently I was staying at my neighbour , who I secretly like. I told my father, I was sleeping at a friend, while I really was a few meters away from our house. It was unfortunate that he couldn’t go with us to the pub, so I promised an afterparty at his home after going out. At four o’clock , I was with him at the door and I texted him that I was there. He opened the door and let me in. On his bed we start kissing. He uncovered his upper body gently and did my bra off. He kissed my neck . We took our clothes off , he was on top of me. That was the beginning of the most great night I didn’t had in ages . Slowly he pushed his cock inside me. When we were done , he went to the toilet. I stood up and felt wet and place next to me . So much sperm? Surely not! Slowly I got up to turn the light on. I stared in shock and I watched at the red spot located on the mattress was. Shit , I had my period on his bed . It was all over the mattress . I never had I such a fun night and was so ashamed at the same time. When he came in the room, I said in shock what had happened. Together we flipped the mattress . Fortunately, he didn’t mind . After that I never talked to him again .

P.S : This is not about losing my virginity

 

———————————————————————————————————————————-

 

Laatst was ik bij mijn buurjongen logeren, die ik stiekem wel erg leuk vind. Het was na het uitgaan, tegen mijn vader zei ik dat ik bij een vriendin sliep, terwijl ik eigenlijk maar een paar meter verder van ons huis logeerde. Wat wel jammer was, was dat hij niet mee uit kon, dus beloofde ik een afterparty met z’n tweetjes bij hem thuis. Om vier uur ’s nachts stond ik bij hem voor de deur en ik smste hem dat ik er was. Hij deed open en liet me binnen. Op zijn bed zoenden we. Hij ontblootte zijn bovenlijf en deed voorzichtig mijn BH los. Hij zoende me in mijn nek. We deden onze kleding uit, hij bovenop. Dat was het begin van de leukste nacht die ik in tijden niet gehad had. Langzaam drong hij naar binnen. Toen we klaar waren, ging hij naar het toilet. Ik stond op en voelde en natte plek naast me. Zoveel sperma? Nee toch! Langzaam stond ik op om het licht aan te doen. Ik weet wat het was en geschokkeerd keek ik naar de rode plek die zich op het matras bevond. Kutzooi, ik was ongesteld geworden op zijn bed. Het zat overal op het matras. Ik kon wel janken, nog nooit heb ik zo een leuke nacht gehad en me zo geschaamd. Toen hij binnen kwam zei ik geschrokken wat er gebeurd was. Samen hebben we het matras omgedraaid. Gelukkig vond hij het niet erg. Daarna heb ik hem nooit meer gesproken.

P.S: Dit was niet mijn ontmaagding

 

 

 

 

 

Also follow this blog:

www.huntergraphy.blogspot.nl

4 thoughts on “#2: Period / Ongesteld

  1. Waw! Wat een spannende verhalen zeg! Ik wou dat ik er een kon sturen maar ik heb jammer genoeg geen inspriratie 😦 Maar ik laat je weten als ik er wel heb. Je link komt zeker op mijn blog 😉

Geef een reactie

