#1: Verkracht/ Raped

owhs

 

Through a chat program, I met a super nice guy. N. asked my Skype and I gave it. When I was home alone, he told me to strip for the webcam. He started to threaten me and forced me to it. Via the chat program he found my address. That afternoon, the doorbell rang, I opened the door and it was him. N. grabbed me by my hair and dragged me inside, then he raped me. I went into therapy, but I can’t sleep at night and I’m afraid when I’m home alone. My therapist advises to do declaration when I’m ready to, I registered but not yet.  Whenever I see N. walking on the street, my heart starts to knock furiously in my throat . I don’t dare to tell my friends or parents, because I am ashamed. My parents think I’m going to exercise every Wednesday, but where I really am, they do not need to know. This is the biggest secret that I carry with me, when the time comes, I will tell my parents. So here a warning for the girls: Never show you address via Inernet and if a boy is annoying, stop contacting him

————————————————————————————————————————————————-

Via een chatprogramma heb ik een super leuke jongen ontmoet. N. vroeg mijn Skype en die heb ik gegeven. Toen ik alleen thuis was, zei hij dat ik moest strippen voor de webcam. Hij begon mij te bedreigen en dwong me er toe. Via het chatprogramma heeft hij mijn adres gevonden. Die middag ging de bel, ik deed open en het was hem. N. greep me bij mijn haren en sleurde mij mee naar binnen, waarna hij mij verkracht heeft. Ik ben in therapie gegaan, maar ik kan ‘s avonds niet slapen en ben bang als ik alleen thuis ben. Mijn therapeut adviseert mij aangifte te doen als ik er aan toe ben, maar dat durf ik nog niet. Telkens als ik N. op straat zie lopen, begint mijn hart in mijn keel als een razende te kloppen. Ik durf het niet aan mijn vriendinnen of ouders te vertellen, want ik schaam me. Mijn ouders denken dat ik elke woensdag ga sporten, maar waar ik echt ben, hoeven zij niet te weten. Dit is het grootste geheim wat ik bij me draag, als de tijd rijp is, zal ik het aan mijn ouders vertellen. Dus voor de meiden onder ons: Laat nooit je adres slingeren op het internet en als een jongen vervelend is, kap het af.

 

17 thoughts on “#1: Verkracht/ Raped

  1. Wow, wat erg zeg! Ik zou direct aangifte doen en zeker bespreekbaar maken bij je ouders, goede vrienden. Die jongen verdient het om tenminste 10 jaar vast te zitten. Ik vind het wel heel erg knap maar ook een beetje apart om het op internet te zetten wat dus iedereen kan zien..

    lijkt me toch een naar gevoel om het zo publiekelijk openbaar te maken op het internet. Omdat je zo niet alleen je identiteit deelt maar er blijkbaar ook mensen zijn die je adres weten.

    Heel veel sterkte in ieder geval!

    Groetjes,

    Nick

  2. Een bizar verhaal. Emotioneel psychisch zeer ingrijpend wat zeker verwerkt moet worden. Juridisch advies: aangifte doen maar vooral bewijsmateriaal verzamelen via medici/politie (sporenonderzoek, DNA + digitaal). Begrijp dat dit onveiligheidsgevoel kan geven, maar anders blijf je in slachtofferpositie. Mensen oordelen makkelijk, maak daarom contact met lotgenoten en ervaringsdeskundige begeleiders.
    Eerste indruk bij lezen was: kan toch niet waar zijn, is dit een post om mensen bewust te maken van risico’s? Daarna het besef dat dit gewoon realiteit kan zijn waar veel mensen van wegkijken. Goede zet hier aandacht aan te geven.

    • Ik zelf vond het verhaal van dit meisje ook erg ingrijpend. Zij wou zelf dat ik dit publiceerde, zodat zij inderdaad ook andere mensen voor de gevaren van internet kan waarschuwen, en om haar verhaal, ondanks dat zij geen aangifte durft te doen, toch kwijt te kunnen. En natuurlijk blijft het slachtoffer anoniem. Ik zal de tips aan haar doorgeven!

  3. Pingback: Even aan de noodrem hangen | Adam op Verkenning

  4. Oh jeetje het internet is echt niet altijd fijn. Hoop dat ze zich snel veilig voelt om het met haar ouders te bespreken. Als je dit leest, zij zullen je steunen. Sterkte!

  5. Tell your friend she is not alone.

    But silence is acceptance.

    The power of the internet is the ability to marshal great resources quickly. Use it. Or someone else may be hurt.

    Please.

  6. Pingback: #Raped | Gossip Girl

Geef een reactie

